1alpercocuk Kızlar aranızda herhangi bir bakanlıkta çalışıpta şu süreçte ücretsiz iznini bozduran var mı sıkıntı oluyor mu?
Jigglypuff 1alpercocuk yani ben ücretsizden değil de doğum izninden döndüm süt izni olanlar isterse ücretsize çıkabilir dediler onun haricinde idari izin vermiyorlar rapor kabul edilmiyor ben sağlık çalışanıyım dönüşümlü olarak çalışmaya başladım😊 sorun derken ?
zumramomm 1alpercocuk merhaba canım bende bakanlıkta çalışıyorum.mayis sonu iş başı ama bana daha önce bozdurabilirsin demişlerdi.arkadasim ücretsiz almadan başladı şimdi evde.sut izni olanlara idari izin vermisler parası da yatıyor.sans🤷
1alpercocuk 1 yıldır izindeyim dilekçemi bozdurcaktım ki bu olaylar çıktı bekledim ama düzelecek gibi değil çalışmam lazım kimi diyor başlatmıyorlar kimisi başlamış anlamadım napıcam:(
1alpercocuk Jigglypuff canım şimdi sağlık bakanlığı hariç süt izninde olanlar idari izinli sayılacağı için başlatmıyorlar deniyor ama benim çalışmam lazım ve hep planım bu ay sonu başlamaktı mecburiyetten aldım şimdi bu olay çıktı
Jigglypuff 1alpercocuk herhangi bir bakanlık diyince bende diyeyim dedim 😊 Bizim iznimiz yok 2.5 aylık bebekle hasta bakmaya devam 😊 allahtan esnek çalışma var
1alpercocuk zumramomm evet öyle ama şimdi başlasamda bende süt izininde olacağım için idari izinli sayılcakmışım bu yüzden bazılarının dilekçesi geri dönmüş bunu merak ettim bende
zumramomm 1alpercocuk benim sorduğumda vuris yoktu tabi.bence de hiç baslatmazlar.para verecekler çünkü.sizin izin normalde ne zaman bitiyor .benim az kaldı diye üstüne dusmedim.birde hangi bakanlık,hangi ildesiniz?
1alpercocuk zumramomm ama yönetmelikte açık ve net başlayabilmemiz lazım. Ben 2 yıl şeklinde verdim ne olacağı belli değildi ve 1 yıldır izindeyim. Ayrıca eşim özelde çalışıyor onuda ücretsize ayırma durumları var bu sebeple başlamam gerek 😣Tarım Bakanlığı Eskişehir
zumramomm 1alpercocuk bence sorun iletişim kuracağınız sefiniz üstünüz varsa.benim bitiyor Mayıs sonu bebeğim 11aylık olacak 1ay kalacak süt iznim .durumlar nasıl olur o bir ayı verirler mi bilmiyorum
1alpercocuk Jigglypuff Allah yardımcınız olsun canım saygım sonsuz hayır ben şuan çalışın dense zaten çalışacağım ama elimi kolumu bağladılar gitmeyip para alma derdinde değilim zaten 1 yıldır evdeyim 😑
1alpercocuk zumramomm 11 aylık oluyorsa sanırım bi iki ay var izniniz daha yani çocuğun yaşıyla değil süt izni doğum izninizin bitiminden itibaren 1 yıl oluyor bilginiz olsun
Jigglypuff 1alpercocuk normalleşmeden bahsediliyor ileriki zamanda belki bi iki aya sorun çıkarmazlar