Fatmaklc Yaa ne kadar güzel ben de evladımın yürüdüğünğ koştuğunu görebilsem😥 benim bebeğim de erken doğdu 38 gün küvezde kaldı beyin kanaması geçirmiş eeg si temiz çıktı MR çektirmeye gerek yok dedi nörologumuz. Baş tutması el kol hareketi gayet iyi sadece iç bacakta kas sertliği var onu yumuşatmamız gerekiyor dedi. Hasar kalır mı diye sordum kalır da diyemem kalmaz da diyemem diyor.. 😔 henüz 3,5 aylık umarım erken tedavi işe yarar yarın fizik tedavimiz başlıyor bakalım❤️