Pelinzade İkeanın int sitesinden çocuk masası almak istiyorum ama nasıl oluyor ekstra taşıma parası ya da başka bir para istiyorlar mı bilen var mı
OzlemAlisa Pelinzade biz kızımın yatağını ordan almıştık. Hatayda ikea olmadigi icin adana ikea dan kargolandi. 100 lira ekstra kargo ödemiştik.
Birkoalaanasi Kargo ücreti çok fazla tutuyor 🤦🏻♀️ bu arada trendyol’da sadece gıda bölümü açılmış ikea