Rojee bana arkadaşım birşey önerdi ama heryerde bulunmuyor o gaziantepten getirtmiş. Peryavşan otu diye bir bitki. Ben yarım çay bardağı kaynamış suya bir çay kaşığı ottan atıp demliyorum. Çok demleme ama acı olur içemezsin. Çok krize girdiği zamanlarda da bebeğime veriyorum bir çay kaşığı tam dolu olmayacak şekilde. Daha midesine inerken kesiyor. Ordaki insanlar hep bebeklerine bu ottan verirlermiş bizim buralarda çok bilinmiyor. Ben arkadaşımın önerisi ile denedim çok memnun kaldım. İlk zamanlar biraz kabızlık yaptı ama şmdi kakasınıda yapıyor uykusunuda uyuyor gazıda çekilmicek gibi değil. Bulursan otu senden geçmesi için kendin için çok zorda kalırsan az birşey bebişinede verebilirsin. Kimileri çol kızıyor bitkilere ama valla ben saatlerve onun adı çektiğini görmektense veriyorum az birşey. İyi olduğu akşamlar vermiyorum. Masaj filan yapıyorum. Biogia damlayı bizde kıllanıyoruz günde iki defa 5er damla oda kakasını yaptırıyor güzel oluyor. Şimdilik böyle idare ediyoruz bakalım. Ama ot kesinlikle bir mucize.