Arkadaşlar herkese merhaba. Ben bu ayaklara taktım sanırım. Benim kuzumun sağ ayağı dışa dönük doğmuştu, masaj falan yaptık düzeldi gibi sanki. Resmini atacağım size bi bakın ki normal mi? Bir de bu ayaklara bu mevzudan dolayı odaklandım mı nedir bilmem sanki büyümüyorlar gibime geliyor, gelişmiyor mu diye telaşlanıyorum. Bebeğim 57 günlük, normal mi?