Kızlar merhaba ben 10 bin lira için başvurdum onaylandı fakat benim bankkartım olmadığı için nasıl kullanacağımı bilmiyorum ziraatten çektim bu arada kredi kullandırım talimatınız önceden alınmıştır diyor fakat bana bilgi mesajı falanda gelmedi bilgisi olan var mı?