Merhaba hanımlar 10 ay 3 günlük kızım var ve gelişimini merak ediyorum acaba sizin bebekleriniz ne durumda neler yapıyor yapamıyor,
babayı çok diyor
sanki arada anne diyor gibi
alkış yapıyor
el sallıyor
emekliyor koktuklara tutunup kalkıyor
koltukta sıralıyor iki elini bırAkıp 3-4 sn ayakta duruyor kendini deniyor
sürekli konuşuyo gibi kendi kendine bişeyler geveliyor sesler cıkarıyor
bum bum diye su istiyor
emziğini emme emme diye istiyor
ceee eee oyunu oynuyo kafasını sallıyor
oyuncak sepetini döküyor sonra tekrar tek tek oyuncaklArı sepete dolduruyor
emziğini ağzına kendi sokuyor tersse çeviriyor
kahkaha atıyor
zarar işliyorsa ve yakalandıysa suratıma bakıp sırıtıyor eeeeeğğ diyor
babasının boynuna sarılıyor
Yürüme arkadaşında yürüyor
sürekli biyerleri açmaya çalışıyo dolap kapaklarını çekmeceleri
Niloya kırmızı balık gibi şarkılı çizgifilmleri açınca çok seviniyor ve hemen oynamaya başlıyor
elindekini isteyince ver annecim diyince uzatıyor
4 tane üst dişimiz 2 tane alt dişimiz var
eline verebilceğimi şeyleri veriyorum kendi yiyor
pütürlü ek gıda yiyor
kaka yaptıysa hiç durmuyor aldırıncaya kadar uğraşıyor
Kapıya gidiyor aç diye oyuncaklarını vuruyor
farklı sesler cok dikkatini çekiyor
oyuncaklarını sert zemine vurup ses çıkarttırıyor