Canım benim öncelikle sakin olmalısın çoğu bebek sarılık geçiriyor. Değeri kaç? Bizim 19 a kadar çıktı 2 gün hastanede kaldık ışın tedavisi gördü oğlum öyle can acıtıcı bişey değil korkma sadece gözleri zarar görmesin diye uyku bandına benzer bişey takıyolar değerler düştüğündede eve göbderiyolar normal hayata devam 😊 Bol bol dua et ♥️ Allah şifa versin