Arkadaşlar 2.5 aylik kizimin burnu çok tikaniyor otribebe serum şeklinde temizliyoruz yanliz ben eşim olmadan yanliz yapamıyorum eşimde herzaman evde olmuyor çok sıkıntı yaşıyorum korkuyorum. İnternete araştırdım braun ‘ un aspiratörü varmış kullanan varmi aranızda nasil kullaniliyor yardimci olabilecek biri olursa çok sevinirim