alchn sağlık ocağının verdiği öyle yapıyomuş malesef,bende kullanmadım 6 aylıkken doktor kontrolüne gittiğimizde sordum kan değerlerine bakarız öyle öneririz demişti ama bu malum olaylardan sonra bidaha gidemedik bende bestiron aldım onuda çok önerdiler içinde katkı maddesi vs yokmş ve kabız yapmıyormuş