mihrosum aynı bizim de öyle 1 haftadır.. 3 ve 4.ay atağı diyorlar uyku değişebiliyormuş.. biz emzirme sonrası gaz için omuzda 20 dk dolastirip uyutuyorduk.artik dolastirmiyoruz. Çünkü etrafı inceleme başladığı için bizimkilerde daha çok uykusu açılıyor.. ayakta omzunda sallayarak uyuyor.. ve uyku arasında uyanırsa yine aynı modu devam ettiğin diyorlar omzuma alıp bi iki pış pış yapıp uykusuna devam ettiriyorum 2 gündür böyle 2 saat falan uyuyor.. yoksa gözleri kizarsada uyumadı geçen.. düzen mahvolmuştu..bakalim bu teknik ne zamana kadar idare edecek uyku düzeni için araştırıyoruz hala 👍👍