Gece Bebeğimi ortamıza alıyorum uyandığında emiyor. Ben de uyku hali ortamızda kalıyor unutuyorum. Sabah uyanmıs emekleyerek aşağı düşmüş sesine uyandık birden. Her türlü illaki ortamızda kalıyor çünkü çok sık uyanan bi bebek ama ortamızda uyuyor uyanmadan. Yani ortanıza alma demeyin birde uyku hali hatırlamıyorum bile orada kaldıgını. Neler yapabilirim arkadaşlar öneri lütfen. Uzun süreli öneriler olsun yapabileceğim. Yer yatağı alıp oturma odasında mı yatsak dedik ama her gün her gün yatak mı toplayacağım… önerilerinize ihtiyacım var