Sare2020 canım sabır sen daha 2.5 aydır böylesin ben 7 aydır böyleyim. Hiç gece uykum yok gündüz de uyumuyorum subradin vitaminlerle ayakta kalıyorum 45 kiloya düştüm ve zombi gibiyim ama geçecek yani bir yaşını bekliyorum öylen pes etme dik dur annemiz biz herkesin huyu var bazı bebekler akşam yatar sabah kalkalar bende onlara Özenirim 😀@