Htcduru geçmiş olsun kaç aylık bebeğiniz? Düşme konusunu bilemiyorum ama ben de birkaç defa kafasını bi yerlere çarptım 2-3 aylık dönemlerde doktora götürdük ama bayram zamanıydı tomografi falan çekilmedi hastanede, doktor bebeklerin kafası peynir gibi yumuşak olduğu için zarar görmezler tedirgin olmayın demişti Allah’a şükür bir sorun olmadı iki saat uyutmamıştım içinizi ferah tutun olur böyle şeyler