zeynepalimusab Ben henüz 1ay 23 gün önce bebeğimi doğurdum ve koronaya yakalandım sanırım, belirtiler tutuyor ancak emin değilim. Aranızda yakalanan biri var mı? Bebeğime bir şey olur mu diye endişe ediyorum 😔😢
Elif2013 zeynepalimusab eniştem yakalandı bugün karantinası bitiyor ama hiç belirtisi yoktu.işyeri çalışanlarına test yaptırmış o zaman öğrendi kendini evin içinde karantinaya aldı bi oda da atlattı.