Selin10 Merhaba bebeğim 5+10 günlük dün 1-1.5 yemek kaşığı kadar yoğurt verdim dünden beri 4 kere kaka yaptı sizce normal mi ayrıca kakası pütürlü şekilde başına gelen var mı
ikizerkekannesi Selin10 benim bebeklerde normalde 1-2 kere kaka yaparken yoğurttan sonra 3-4 oluyor birde gaz çıkarmaya başladılar büyük ihtimal yoğurt bağırsak çalıştırdığı için oluyor
FerideDeniz Selin10 ek gıdaya geçince kıvamı ve rengi biraz değişiyor kakanın. sadece anne sütü alıyorkenki sıvılığı kalmıyor.
Selin10 ikizerkekannesi yavaş yavaş alışmaya başladık hergün düzenli yoğurt yediriyorum bağırsaklar düzene girdi çok şükür