Ozgemrem46 doktor bana kolik demedi ama senin yazdigin şeyler benim bebegim de de var sürekli ağlıyor gaz çıkaramıyor sancısı var sürekli galiba benim bebegimde kolik 😞 1 haftada gösterir dedin inşallah ise yarar sende de bende de inşallah rahatlar bebislerimiz benim bebegim de daha 1 aylık 😔 karşısında mahvoluyoruz çocuk ağrıdan uyuyamıyor bile