Ozgemrem46 7,5 aya kadar bebeğimin koliği şiddetle devam etti. Günde 100 damlaya kadar çıktık ilaçlarda…… Asla bir faydasını görmedim. Saç kurutma makinesi sesi, süpürge sesi, sarılın sıkı sıkı sararak kucağınızda sallayın, buzuki orhan kolik bebek müzikleri dinletin. Araba ile gezmeye gidin (Bursadan İzmir e kahvaltıya gitmiştik sadece 2 saat uyusun yolda da kendimize gelelim diye..) Gece 3te 4te pijamalarla çıktığımızı çoook biliyorum.
Size sadece sabır diliyorum. Emin olun ki geçiyor. Ama siz böyle yazınca bile yaşadıklarım geldi aklıma gözlerim doldu… 3 ayda da 6 ayda da geçebiliyor kolik. Umarım en kısa sürede geçer. Allah yardımcınız olsun. Can acısından ağlamadığını bilin, ağlamalarına minimum derecede stres yapın. Akşam banyo yaptırırsanız biraz daha rahatlar. Bulunduğunuz ilde babyspa merkezi varsa onların kolik bebek seansları oluyor. Tavsiye ederim. 🙏