Uykusu geldiğinde gerekirse ayakta emzirin benimde başıma gelid o süreçte zıplayarak ve ayakta emzirdim 2 ay kadar sürdü ama vaz geçmeyin geçiyor biberon vermeyin ona alışır bu sefer daha sonra zıplayarak uyumaya ve emmeye alıştı ancak benim için önemli olan beslenmesiydi tek söleyebileceğim vazgeçmeyin geçicek