TCGknilMasur Kızlar bebeğim bugün 7 aylık oldu gece doyurucu muhallebi yedirip yatırmama rağmen çok sık uyanıp emiyor bugün Kontrolde doktor gece beslemesini bırakmamı söyledi gece uykusu gelişimi için çok değerliymiş ama her saat başı emem bir bebeği bu duruma nasıl alıştıracağım konusunda hiç fikrim yok zor günler beni bekliyor biliyorum tavsiye ve tecrübelerinize ihtiyacım var.Artık geceleri bende deliksiz uyumak istiyorummm 😂😂😂
TCGknilMasur [bilinmeyen] gece uyandığında emziriyorum akşam uyumadan önce mama yediriyorum bu konu kocamın hiç hoşuna gitmeyecek 😂😂 yaşasın kötülük 😂😂😂
S_D TCGknilMasur her uyandığında emzirmez emzik ile oyalarsanız birsüre sonra gece uyanmalari azalacaktir
TCGknilMasur [bilinmeyen] senin işin daha da zormuş 😂 dayı teyze amca hala devreye girse olur mu acaba