02022020 benimki de her emme de olmasa da benim oğlum da günde 5 6 bez çıkarıyor kirli ve sulu kivamin da bende alerji mi diye düşünüyorum ama işte bilmiyorum doktor 7 den fazla yaparssa sıkıntılı demişti ama bazen 7 yi de buluyor. Su durum da doktorada gidemiyorum neden böyle anlamadım ama 😔 kilo alımı da güzel benim ebbegimin de 😔 karnı çok gurulduyor birde sizin de öyle mii