Hayırlısı olsun sağlıkla büyütün. Ben 37. Haftada ayrılmıştım izne. O izinden ayrıldığiniz tarihle doğum arasındaki geçen sürede rapor parası yatıyor direkt pttye yanlış hatırlamıyorsam. Geriye kalan 4aylik kullanılmamış ücretli izninizin kalan parası ise izin bitince yatıyor. Yani benim böyle olmuştu isyeriniz farklılık yaşatabilir. Muhasebe bölümünüzden tam bilgi alabilirsiniz