Merhaba, oğlumu altı aylık olduğunda sünnet ettirdik. Sonrasında aslında ufak ufak masaj yapmıştık ama şimdi yapışma oldu kesilen yer büzüşerek kaynadı. Doktoruna fotoğraf gösterdiğimizde yapısal sıkıntı olduğunu ve yine lokal anestezi ile açılması gerektiğini söyledi. İnternette araştırdım bazıları kendiliğinden açılır diyormuş. Şimdi virüs sebebiyle hastaneye de gidemiyoruz çünkü acil olmadıkça kabul etmiyorlar. İçim içimi yiyor. Başına gelen varsa ikinci işlem yaptırmadan çözüm bulan veya ikinci işlemi atlatan?