Zynpoktc benim kızım 3 kilo doğdu. 👉🏻2 aylıkken 5.300 👉🏻 3 aylıkken 6 kilo 👉🏻4 aylıkken 6.200 gram. Şimdi 4 ay 22 günlük. Bence sizin bebeğin kilo alımı gayet iyi az değil maşallah🧿 bebekler ilk 3-4 ay en az 600 gram en fazla da 1 kilo alsalar iyi. Ve benim kızım sadece 3 ay iyi kilo aldı. 4. Ayında sadece 200 gram almıştı ama ben hep diyom çok şükür sağlıklı🙏🏻