Eser3458 Kozlar 11 aylık bir bebeğim var her gece gaz sancısı cekiyor uyyyamıyor ağlıyor susturamıyorum napcam ben ya hiç uyuyamıyor kozlar bir akıl verin
MuhammedAmine Eser3458 16 aylık oğlum da öyle hala gazı var . Doktor 2 yaşına kadar gazlı olması görülen birşey diyor bilemiyorum ama bebek büyük olunca anne çok yıpranıyor mesela şu anda hala ayağımda yavrum sancısı var
snyck Eser3458 acaba yedigi ve sindiremedigi birsey mi var bi yediklerini yada emiyorsa sizin yediklerinizi mi gözden gecirseniz bilemedim ki geçer insallah