Ay bizim de çok fazla yapıyor bizde besin alerjisi var bir aylıkken çıktı 3 Aydın diyet yapıyorum ama kankası aynı egzama İle belirdi bizde alerji kakasına bişe dememişti doktor ama 4 ay bitecek 2 güne hala aynı ya bir bitse idi korona hastaneye de gidemiyoruz