Ellone28 Iyi aksamlar bayanlar 4 gün önce epidural normal doğum yaptım bugündwn itibaren gögüs uçlarimda bir elektiriklenme oluyor içim titriyor üşüme oluyor neden olabilir aynı şeyi yaşayan varmı aranızda acaba
Ipekk Ellone28 çok sertleşiyormu gögsünüz süt dolunca öyle oluyordur. Mastit olmasın dikkat edin rahatlatacak kadar sağım yapın zamanla düzelecektir
Merfeee Ellone28 bende de öyle oluyor 🤔🤔 özellikle akşamları sağ göğsümde.. iki göğsümu eşit emziriyorum ama yine de faydası Yok akşam saatlerinde içimden cımbızla çeker gibi çekiliyor
Uurbocuu Ellone28 üşütmede olur derler bütüklerimiz soğukta kalınca ayaktan soğuk yersen göğsünü korumazsan vb...
CaglaOzcanErsoy Ellone28 bana ilk süt geldiğinde öyle olmuştu zamanla geçiyor.Sızlamalarda zamanla geçiyor , birde göğsünüzü kontrol edin fazla sütü daima sağın rahatlarsınız