snyymn Arkadaşlar merhaba.2 aylık bi bebeğim var ilk zamanlarda takı 1 hafta önceye kadar 1saat bile uyusam helede geceleri gögüslerimden süt akardı. geceleri bebegim 2-3 saat uyudugu içinde taş gibi sertleşirdi. ama 1 haftadır gögüslerim gece uykularında bile sertleşmiyo. gine yutkuna yutkuna emiyo emdikten sonra kendisi bırakıyo sonrasında hıçkırıkta tutuyo ama arada kaldım. he bide gündüzleri emerken bazen 5 dk sonra cıldırıyo . aglıyo bazende. bırakınca ise 2 saat fln hiçbişe olmamış gibi duruyo. aç olan bebek dururmu ?
deletedmom4842 snyymn Uyku her zaman süt İçin çok gerekli dinlenmek bile. Göğüsler terbiye olur sütünüz olsa dahi göğüsleriniz sertleşmeyebilir. Bu sütün yokluğuyla ilgili değil.