Baltoros 4 buçuk aylıkken çok kısa süreli 1 dakika falan kucağımda bana yaslayarak destekle oturttum,ama ben zorlamadım hiç kendisini hazır gördüğüm için yaptım.5.aya geçtik daha da uzun süreli destekli oturttum kucağımda.Çok mutlu oluyor her seferinde etrafı izliyor merakla🐥 Şuan 5 buçuk aylığız bir değişiklik yok,hala destekli oturuyor belli bir süreliğine tabi ki.Bende ne zaman tamamen tek başına desteksiz oturabileceğini merak ediyorum😍