Zeynept 10gün oldu çıkaralı belkide çok. Kör çibandı krem falan sürdüm falan ama tam boşalmadı ve üstü kapandı 😟kaşınıyor ve şiş gibi kaldı kasığımda ne yapa bilirim bilen varmı
Ballii Zeynept Kara merhem var iyi geliyor canım. Apseyi,çıbanı patlatıp içini boşaltıyor. Sabah akşam kullan hemen etkisini görürsün.
Htc2020 Zeynept sirke ile silebilirsiniz üzerini. Bendede çıkmıştı. Temiz bi pamukla yada peçeteyle üzerini sildim durdum ancak öyle geçmişti benimki
Zeynept Ballii kara merhem kullandım dediğim gibi kör çiban olduğu için çok az açdı sonra hemen kapandı. Şimdi deride azda olsa delik yok yinede delik açılır mı dersin?