Aselinannesii6 Bebeğim 50 günlük en son 9 buçukta emzirdim 10 gibi yatırdım şimdi kaldırıp emziriyimmi kendi uyanmasını mi bekliyim 4 saat oldu ac yatmasına gönlüm el vermiyo bi yandan da uykusunu bölmek istemiyorum sizce napıyim
Mucizemsin Aselinannesii6 benim bebegim o donemlerde dr.muza sordugumda uyndirma acikirsa uyanir zaten uyandirirsan uyku duzeni bozulur agresif bi bebek olur demisti
mom0989 Aselinannesii6 hayır canım en geç 3 saatte bir emzir 2-2.5 saati geçmesin dana küçük. Uyandırma aç göğsünü al kucağına dudağının kenarına koy memeni o kokunu alıp emmeye başlar. Rüya beslemesi yap inan bana dua edeceksin . Ben hep kızımı uyurken aldım emzirdim gazını çıkardım koydum. 8 aylık mamayı dahi öyle veriyorum sabah. Alıştı çünkü
Yigitkomuz_ Aselinannesii6 ben o günler 4 saati geçrmezdm cnm kendin bilirsin 10 ay lik oldu hala 4 saat olunca kendi kalkar emmeye zaten azıcık emiyorlar
Biricikhikayem Aselinannesii6 4 saat çok fazla canım. Benim bebeğim 3 aylık mamayla besleniyor ki mama daha çok tok tutar. 3 saate acıkıyor. Mama üzerinde belirtilen Aralık saati de 5 saat zaten. Bence uykusunda besle. Rüya beslenmesini de araştır derim 🥰
Aselinannesii6 mom0989 Biricikhikayem Yigitkomuz_ mom0989 Uykusunda aldım emziriyorum su riya beslemesini araştırıcam sağolun kızlar:)
mom0989 Biricikhikayem ben rüya beslemesini bilmeden hep aldım öyle emzirdim geri koydum mama takviyesi dahi yaptığımda uyandırmadım çok faydasını görüyorum iyi ki öyle yapmışım
GkhanKbr Aselinannesii6 benim bebeğim de 46 günlük normalde 3 saatte uyanıyor ama banyo yapınca 4-5 uyuyor hiç kaldırmıyorum acıkınca uyanıyor uyanmadan emip geri uyuyor zaten. Bence uyandırma canım 2 aya girdikten sonra uyuyabilir diyorlar en fazla 5 saat.
mom0989 Biricikhikayem kesinlikle öyle Allah nazarlardan saklasın 🧿🧿 ilk başta nasıl alıştırıyorsan öyle gidiyor uyku eğitimi de verdim kendisi uyuyor efsane oldu. İnşallah bu postu açan arkadaşta öyle yapar rahatına kavuşur
Aselinannesii6 mom0989 yaa allah razı olsun duan için inşaallah rahat ettiğin zamanları da görücem daha çok küçük uyku egitimi de vakti geldiğinde vericem inşallah o postuda acmak nasip olur🙏🙏
Eserkaracan Aselinannesii6 ben doktora sorduğumda 2 aydan sonra kesinlikle sen kaldırma dedi zaten kendini bilip acıkınca kalkacak ağlayacak ama 2 aylık olana kadar her iki saatte bir verdik sonra doktor kontrolüyle o uyanana kadar dokunmadım şuan 3 ay 21 gunluguz ve gündüz toplasan 3 saat uyur gecede 12 de yatar sabah 7 de kalkar kilo alımı ve boyu gayet iyi gidiyor sen yinede doktoruna sor canım benim doktorum bu şekilde yonlendirmisti Allah razı olsun sayesinde geceleri çok rahatım 🤲😊
Aselinannesii6 Eserkaracan doktorumuxun numarasi simdilik yok kalca ultrasonuna gidicez onumuzdeki hafta o zaman sorarım canım daha küçük ya:) ondan içim rahat etmedi uyuyamadım aldım emziriyorum o uyuyo🥰
Eserkaracan Aselinannesii6 zaten şuan geceleri kalkmasa bile emzirin yada mama kullanıyorsa mama verin benim sütüm olmadığından mama içiyor bizde 60 günden sonra düzene girdik 60 günü geçtikten sonra o ne zaman kalkarsa o zaman verdim bende umarım sizin bebeğinizde uyku düzeni bizimki gibi kolay olur 🤲😊
Urasdeniz38 Aselinannesii6 kesinlikle uyandirmalisin daha cok kucuk sarilik ve seker dusmemesi icin…ben bu sorunlari yasadim doktorumuz 2 saate bir uyandirip mama vermemi soylemisti
NANANA Aselinannesii6 kuzum ac kalinca aclik komasina gire biliyo bebekler uykuya dala biliyo uyandir zaten emdiginden sonra rahat uyicak