Nezormus Çocuk sahibi olmadan önce eşimi kaybetmekten korkuyordum. Şimdi çocuğumu büyütememekten korkuyorum ya ona bişey olur ya bana bişey olur annesiz kalır diye 😭 korona muhabbetlerinden bir kaç kez sanki ateşlenecem gibi geldi ama ateş falan yok Bi kaç kez öksürdüm bir buçuk ayda yine birşey yok hep kuruntu yapıyorum anksiyete sanırım. Yarında kalça usg ve aşımız var sanırım onun sıkıntısı sardı virüs kaparsak bişey olursa diye en kötüsü de biz maske takabiliyoruz ama kızıma maske takamıyoruz savunmasız gibi geliyor 😭psikolojim bitik durumda 😭😭
Nezormus Deletedmom283 anksiyete olduğunu tahmin ediyorum daha önce de çok yaşadım şimdi de tabiiki evde kalmaktan ve korona muhabbetinden tetikliyor bide yeni anneyim 2 ay 12 günlük onunda etkisi var
Deletedmom283 Nezormus Olumlu şeyler düşünmeye çalışın, kötü düşünürseniz kötüyü çağırırsınız, beyninize komut vermeyi deneyin, suan bu eve kapandığınız günlerde yogaya başlamanızı öneririm 🧘🏻♀️