DemirAilesi düzelir ya illaki kızımın da kıvrılıyor hiç ellemiyorum. Kepçe olursa da olur. Nasıl dert ediyorsunuz böyle şeyleri ben anlamıyorum. Yanlış anlamayın sadece sizin için demiyorum, bunlar nasıl yakıştırmalar genel olarak anlamıyorum ben. Kafası yamuk, kel kaldı, kulakları kepçe, bilmem neresi uzun, bilmem neresi kısa. Herkes bi görsellik peşinde 🙄