2107Tuanam Kizlar iyi geceler belki bilen olur kızımın diş etinde böyle bişey var bu nedir bilen var mı malum ortalık yüzünden doktorada gidemez olduk [url=https://hizliresim.4/Il2APU][img]https://i.hizliresim.com/Il2APU.jpg[/img][/url]
Yildizim 2107Tuanam Canım normal benim oğlumda birkaç tane vardı böyle sert beyaz tomurcuk gibi. Doktora sormuştuk normal demişti. Zaten sonradan da kendiliğinden geçti
Zeynept 2107Tuanam ay yerim onun yanaklarını ya maşallah. Üzülme canım olur öyle ağız içinde dokunma geçer
Elvin21 2107Tuanam ya yanaklara bak yerim ben o yanakları tospiğim benim dişlerine bakmaya çalışırken ağızlarını açınca çok tatlı oluyorlar 😍😍😍 benim kızdada böyle oldu geçti canım önemli birşey değil 😘😘
Zeynikk Ağız içi kireç demişti doktor bi nevi kist bebeklerde oluyor benim bebeğimin dişlerinde ve damağında vardı götürdüm korktum açıkcası ama doktor korkulacak bişey yok bebeklerde çıkıp kendiliğinden geçiyor demişti içiniz rahat olsun 🦋
2107Tuanam Elvin21 çok şükür iyi iyi aman olmasın hiç bı bebiste 😍😘😊😊😊tatlı kuzum o benim teşekkür ederizz😍😍😍