Kızlar öncelikle hepinize merhaba 👋
Kızımın yaşına girmesine ### 10 gün kaldı ve hala uyku problemimiz devam ediyor.
Yatmadan önce 21.00’da kaşık maması yapıp veriyorum. Saat ### 22.00’da emziriyorum, iki göğüsümü de emip yatıyor daha sonrasında sürekli ağlayarak uyanıyor. Tekrar emziriyorum, tekrar kalkıyor. Gece boyunca 5-6 kez uyanır 🤦♀️ Uyandığı zaman sallayayım belki uykuya dalar diyorum ama yok! ### Çığlık çığlığa ağlıyor. 😔
➡️Bu durumu yaşayanınız var mı?
➡️Gece uykusuna yatırmadan önce ne vermem gerekiyor rahat rahat uyusun diye?