Beyzaselimm annem 2 sene önce yüzünün sadece sol tarafından geçici yüz felci geçirdi canım. Cok soguktan. Fizik tedavi, yüzüne masaj ve bundan sonra da soguklarda kesinlikle atkı ile korunmalı olarak devam ediyoruz. Ufaktan göz seyirmesi kaldı. sol kolu cok üşür ve uyuşma oluyor. Tam anlamıyla geçmiş sayılmaz. Yine aynı sogukta kalıcı olarak tekrarlayabilirmiş.