Selam güzel anneler❤️ bir şey sormak istiyorum bebişleriniz tabaklarını kaşıklarını neyle yıkıyorsunuz özel bir ürün kullanıyor musunuz yoksa bulaşık makinesine mi atıyorsunuz ? Ben her gün kaynatıyorum ama normal bulasık yıkadığımız detarjanlarla yıkıyor musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️