2Minnosannesi Aisemeva İlk doz sag koldan verem asisi yapildi diye sol koldan yapiliyor. 1 yasinda olacak 2. Dozu da yine sol kol ve 2 bacaktan yapiliyor.
Minnos_31 Hicbir asisinda cok sukur ateslenme yasamadik gecen hafta kizamik asisi oldu gece kontrol ettik ne olur ne olmaz diye ama olmadi atesi bebekle alakali bir durum biraz o gece kontrol edin tedbir olarak biz yasamadik
Hmyrkdr7 Bizde ateş yapmadi çok şükür her aşidan sonra biraz da olsa ateşimiz oluyordu. Sadece biraz mizmizlandi o kadar. Koldan yapildi bizim 1 ay geçti… Insallah kolay atlatirsiniz sizlerde💙