zlhaa00 normal canm bizmde öyle 40 ına kadrmsğrdü senin yine gec balamıs benim emmeye basladıgı ilk andan itibaren koparamadım bende sütüm yok sanmıstm ama iyiki de emmiş emmeseydi sütüm cogalmazdı sende doya doya emzir cnk uilk zamanlar dünyaya adapte olma calısmalarısdce memede duruyo bebekler normal bişey ona faydası cok