Kızlar merhaba..
Ben bebeğime doğum yaptıkdan 2 ay sonra spral taktırdım…Yaklaşık 6 yada 7 ay oldu.Ama taktırdıkdan sonra sürekli beyaz akıntım var çok yoğun..Bir kere gittim doktora antibiyotik ilaç krem falan verdi normal dedi..Ama akıntım hiç kesilmiyor..Virüsden dolayı kontrolede gitmek istemiyorum şimdi.Kızım 9 aylık olucak henüz adetde olamadım.Ama sürekli akıntı olması beni endişelendiriyor.Böyle bir durum yaşayan varsa, yazabilir mi?