Nrnbirol Kızlar eşim tavuk pirzola almış eşim eve geldiğinde saat dörttü gelir gelmez poşetleri balkona koydu banada demedi tavuğu al bozulur die bende poşetlere dokunmadım saat sekiz bucukta dedi tavuk vardı die hemen aldım buzluğa attım yani aradan bi dört saat geçmiş dışarda durdu balkonda bursadayız cok soğukta değildi ama cok sıcakta değildi hava anlaşılmıyorda normal duruyodu görünüşü sizce bozulmuş mudur 4 saatte balkonda
yldrm986 Nrnbirol tavuk maleseff oda sıcaklığında çabuk bakteri üretebiliyor,balkon kapalıysa daha da sıcak olmuştur,ben hamileyken zehirlenmiştim tavuktan çok fena birşey,tedbirli olmakta fayda var canım bence ya, yemeyin derim
Mis_kokulum Nrnbirol Bende bursaliyim hava sıcaktı bugün tavuk eti benide çok korkutur içinize sinmiyosa atın bence
Nrnbirol BenMathilda hayır canım koku falan yoktu poşetteydi ışık falanda almamış yani rengi kokusu normaldi
BenMathilda Nrnbirol Koku ve renkte degisim yok ise bir sey olacagini ben de düşünmüyorum ancak mesuliyetini alamam 👐
Nrnbirol yldrm986 yldrm986 yok kuzum balkon açık heryeri bende o yüzden yazdım tavuk zehirlenmesi tehlikeli çünkü eşim pişir nolcak ben yerim dio ama ben yiyemem korkarım
Nrnbirol Misskokulum bilemedim ya ben yinede riske girmeyim atayım yazık olacak ya bide büyük paketti