Rosejollymoon Arkadaşlar bir sorum olacak. Bu dönemde evine temizlik için yardım alan var mı?? Riskli olur mu? Alıyorsanız nasıl yapıyorsunuz? 2 çocuğum ve eşimle evdeyiz eşim aşırı titiz ve bana nefes aldırmıyor. Yemek temizlik bitik durumdayım
Minikuzu Rosejollymoon bana yardıma gelen kızlar var ama maalesef koronadan dolayı artık eve çağırmıyorum ve tüm işi kendim yapmak zorunda kalıyorum. Çok yoruluyorum
Mom0870 Rosejollymoon şu zamanda güvenip kimseyi evine sokmamalısın ve mümkünse gitmemeli de kimse . Sevdiklerimizi görmüyoruz yabancıyı nasıl sokalım eve ?
araskuzumm0918 Rosejollymoon bu dönemde mecburi ara verdik çünkü bana gelirken otobüs dolmuş kullanıyor başka evlere de gidiyor o yüzden almıyorum ,cidden çok zor oluyor ama bu dönemde mecbur ,asla güvenemem
Mom107 Rosejollymoon haftada bir gelen bir bayan var o da ben söylemeden maske ve eldivenlerini takıyor öyle yapıyor temiZliği gelirken kendi eli bırakıyor toplu taşıma kullanmıyor birde küçük şehirde yaşıyorum
Rosejollymoon Mom0870 haklısın bende öyle düşünüp hiç çağırmadım . Kendiside çok ihtiyacı olduğunu yazmış gelsem yapsam işini diye, tek geliri temizlikten onunda. Öyle yazınca bende iyi olur benim içinde diye sizlere sormak istedim var mıdır bir yolu diye.
Mom0870 Rosejollymoon çok üzülüyorum emekçi insanlara herkesin ekonomisi çökmüş durumda, bizimde ama önce sağlık ❤️
Nill16 Bana ayda 1 gelen abla var yakin da oturuyor genç ihtiyacı da var oda oda yaptı mesafeyi tabi ki koroduk ikimiz de memnunz kendisi uzak gittigi evlere cagırmıslar taxsiyle gidip dönmüş yol ücretini vermisler oda kendini riske atmıyor
bsrkya Rosejollymoon Bence almamalısın ben gecen hafta evimi boyattım mecburen detaylı temizliğide girdim birde evim dublexs 4+1 ama kendim yaptım eşimde yardımcı oldu saolsun güvenip kimseyi alamam canım şu zamanda ama benimde canım çıktı yani o derece yardımcı olacak birisi varsa bebeğine baksın en azından öyle halledebilirsin ben kayınvalideme bıraktım aynı mahallede oturuyoruz
Deletedmom277 Rosejollymoon haftada 1 bir abla geliyordu ama artık gelmiyor. Benimde aklım onda kalıyor ama o da kendini riske atmak istemiyor toplu taşımaya biniyor. Yan komşuma da o geliyordu ona da gelmiyor artık. Ben zaten her gün süpürüp siliyorum sadece camlar sıkıntı ama artık takmıyorum
Deletedmom143 Rosejollymoon valla değil yardımcı elimde olsa kocayı eve almicam araba bozulmuş sanayiye gitmiş bugün milyon şey geçiyor aklımdan 🙄 eşiniz de çok titizse ya çocuklara el atsın yada temizliğe sizde insansınız sonuçta