ZeynepSareMom Elifin-annesi bendede boyle yaziyordu sonra mesaj geldi yarindan itibaren ptt gorevlileri tarafindan verilecek diye..
birkurabiyeannesi Elifin-annesi ben bu ekranı göremiyorum yaa ,sosyal yardım menüsüne girdiğimde başvurunuz yok diyor acaba daha işleme alınmadi mi?
Glysshn Elifin-annesi evet kuzum sosyal yardım bulunmamaktadır diyor eski ekran çıkıyor başvuru günleri 🤷♀️
Elifin-annesi Glysshn bu benim degil anneme başvurdum cumartesi işte yeni çikti bu yazi ama miktar falan yok olmuşmudur acaba🤷♀️
Glysshn Elifin-annesi hiç başvuru yapmamış gibi ekran çıkınca olmadı sandım canım sonuç falan hiçbirsey yazmiyor
Glysshn Elifin-annesi kuzum netten okuduğum kadarıyla bu yazı çıkanlarınki onaylanmış inşallah sizinki de onaylanmıştır
Elifin-annesi Canim bizdede oyleydi diyorum ya başvuru bulunmamaktadir diyordu surec devam ederken tcnin son rakami kaç canim?
Bilge12 Glysshn bizimde 8 ve bizdede aynı durum ekran eskiye dönmüş sosyal yardim kısmınada bulunamamaktadır diyor inşallah çıkmıştır
Minniemouse_4235 Tuana4747 bizim de öyle yazıyor PTT görevlisi bugün geldi para yardımı getrdim dedi ama bana teslim etmedi haftaya eşinizin kendi adına yatacak dedi
ZeynepSareMom Elifin-annesi https://hizliresim.com/yhFVxX bende de boyle yaziyor 😊 sizede buyuk ihtimal bi kaç gun sonra mesaj gelir.