Alinduru İyi geceler kızlar. Bebeğimin süt ve süt ürünleri alerjisi var dentinox diş jeli aldım sürecektim ancak son anda aklıma içeriğine bakmak geldi bir şey de göremedim ama kullansam sorun olur mu acaba alerjik olup kullanan oldu mu?
elifmrcn Alinduru benimde bebegimde sut alerjisi var ve jeli bu ay kullanmaya basladim herhangi bir sorun olmadi
alyatosum Alinduru canım içeriği yoğun anestezik maddeler içeriyor onun yerine nurse harvesy almanı tavsiye ederim kızımda alerjik egzama var cildi hemen tepki veriyor bu yüzden bi çok şeyin içeriğini çokinceliyorum . Dentinoxta biraz kullandım ama ta ki içeriğini okuyana kadar bi tepki vermedi ama cildimizde vs
Alinduru melis_duru inşallah 🥰 bi de calpol ver demişlerdi ama hem şurup hem jel olur mu ki acaba bi fikriniz var mı kullanmaya korkuyorum da ağır gelirse falan 🙄
melis_duru Alinduru ben ikisini birlikte kullanmadım hiç, diş döneminde sadece jel kullanıyorum, calpol vermiyorum, benim kızımın ateşi de çıkmıyor diş zamanı zaten, ama doktorunuz söylediyse verin tabii ki 😊
Alinduru alyatosum teşekkür ederim 🙏🏻 İnternetten sipariş vereceğiz burası küçük bulamadık o gelene kadar bunu denemek istedim çünkü hiç uyumuyor geceleri 🙄
Sarekuzu_19 Alinduru bebeğim alerjik değil kullandım gerçekten sakinleştirdi 20 lik dişim şişmiş ona sürdüm uyuşturdu valla belkide psikolojikti bilemiycem ama işe yarıyor . Kızım ağlamaktan uyumuyordu uyumadan 5 dk önce sürüyorum rahatlıyor bide yedek emziğin içine su çektirip dondurucuda soğutuyorum uykuya geçişte ikisi çok rahatlatıyor
alyatosum Alinduru canım kendim karanfil yağı yap evde geceleri de çok huysuzlaşınca biraz calpol verebilirsin . Çok sancılı bi süreç bebişe dayanma gücü sizede sabır diliyorum 🤲🏻❤️
Alinduru alyatosum teşekkür ederim canım inşallah 🙏🏻❤️ gerçekten çok sancılıymış görünürde fazla bişey yok ama geliyor belli ki geceleri çok huysuz çok fazla kaşıyor kuşağı mı ağrıyor bi de bilmiyorum bazen uyusun diye veriyoruz çünkü hiç dinlenemiyor yavrum gözleri kızarıyor 🙄
Alinduru melis_duru evet ben de cesaret edemedim jeli bugün denedim ve gerçekten biraz iyi geldi sanırım ya çok hırsla kaşımaya çalışıyordu şimdi biraz uyudu 🙄 sanırım ağrısı var hiç uyumuyor o yüzden calpol verdik dün ishal gibiydi biraz 🙄
melis_duru Alinduru bu diş işleri ne kadar sıkıntılı ya 😞 bir an önce hepsini çıkarsalar da onlar da rahatlasa, biz de 😊