balannesi_ kyrm yani önümüz yaz benim bildiğim askılı zıbın ince örtüyle yatırılıyor yazın tanıdıklarım öyle yaptı hep terlemezmi yazın tulumda
kyrm balannesi_ eksık anlatmışım ben yenı almadım gecen sene almıştım kışın gıydırdım ama şu sıralar bahar havası bellı olmuyor bı tık kalın gıydırsek ıyı olur gıbı
kyrm balannesi_ valla ben mi beceremedim kalın mı geldı bılmıyorum ama cok terlıyodu ve yıne buz gıbı oluyordu sırtı yanı bıldıgınız buz gibi
kyrm balannesi_ o kadar cok terlıyodukı bez koymak yerıne kıyafetlerını hep degısıyordum tulumuda cıkarıyordum sonrakı gunler yıne gıydırdım içine gydrdıklerımı azaltarak falan ama yok yıne aynı terledi