Merhaba arkadaşlar. Bulunduğumuz süreç yüzünden bircok sıkıntı yaşıyoruz ve artık çalışmamın eve katkıda bulunmanın iyi olacağını düşündük. Yalnız durum şu ki bebişim baya bana bağlı (meme onun için hayatta her şey demek). Bakıcı bu durumla başa çıkabilir mi? Nasil bi yol izlemem gerek bakacak olan kiside nelere dikkat etmem gerek bunlarin hiçbirini bilmiyorum tecrübeli çalışan anneler bana tecrübelerini aktarabilir mi? 🤯