Emine55
[bilinmeyen] ben kullanıyorum ama geçen çok ağlarsa sürüyorum eczacı bişey söylememiş ama pek bir faydasını da görmedim yanı 🤪
Thesra
[bilinmeyen]
Valla bende minnacik birsey surmustum ama hicbir etkisi yok gereksiz duruyor dolapta 🤷🏽♀️
Janss
[bilinmeyen] Ben size bir tarif yazayım . 2 yemek kaşığı has zeytinyağına 1 diş soyulup 4/5 parçaya bölünmüş sarımsak veya 2/3 tane karanfil atıp 1 gece kapalı cam kavanozda bekletiyoruz . Jel kıvamına geliyor . Hem sarımsakta hem karanfilde ağrı kesici özellik olduğu için dolapta bekletip günde 2 kez masaj yaparak soğuk şekilde dişlern çıkacağı damaklara uygularsanız faydasını görürsünüz . Dilerseniz doktorunuza danışın , biz de çok işe yaradı .
Bebeğinize henüz hiç ek gıda vermemiş olabilirsiniz o açıdan kullanmakta çekinceniz olabilir ama sürdüğümüz jellerden çok daha temiz içerikli olduğu kesin .