Merhaba kızlar. Oğlum 5 ay 2 günlük bu zamana kadar 22:30 da derin uykuya geçer bi kere uyanırdı 12 gibi geriye uyurdu geçen gün bir posta bunu dile getirdim şom ağzımı açtığım için 4 5 gündür uyumuyor bebeğim. Uyuyor ama derin uykuya geçmiyor tam diyorum uyudu 10 dakika içerisinde avaz avaz ağlayarak uyanıyor karnı tok gaz derdimiz zaten çoktan bitti Ağrı sızıda yok nerden biliyosun dersenizde kucağıma alıp uykudan çıkardığımda hiç bir sıkıntısı yok. Daha fazla düzeni bozulmadan ne yapabilirim bi öneriniz var mı ?