Selam kızlar. Yeni 4aylık oğlum şuana kadar beşiğinde sorun çıkartmadan uyurdu hep, haftasonu annemlerde kaldık birkaç gece, orda geceleri zor uyudu, son çare battaniye ile sallayıp uyutuyorduk.Dedim heralde beşiğini arıyor o yüzden huzursuzlanıyor. Uyuduktan sonra uzun süre uyuyor aşkında, tek sorum uykuya çokkk zor dalıyor. Sürekli ayaklarını tekmeliyor. Dün evimize geldik, korktuğum başıma geldi, iki gecedir kendi beşiğindede uyumuyor 😞 babasıyla battaniyede sallayıp uyuttuk. Battaniyeye alışmasını hiç istemiyorum. Gazını çıkartıyorum, ağrısı acısı yok, karnı tok. Ve sadece gece yatarken yapıyor bunu, gündüz normal.Acaba büyüme atakları mı geçiriyor yoksa anneme yatılı giderek bebeğimin dengesini mi bozdum bilmiyorum 😞 napıcağımı şaşırdım. Sizde de oluyor mu?