tatlim sadece sol gögsünü emmedigi icin mamaya baslama derim ben ikizlerimi emziriyorum biri bi gögsmü dieri dier gögsümü emiyo yani tek memede yetiyor masallah ikiside normalleribden kilolular. biberona alisan bebeklerde meme reddi cok oluyor ilk hamileligimde basima geldi eger cisli bezleri herzaman dolu oluosa mama vermene gerek yok doktor aksini söylemedigi sürece ben ikizleri hem emzirip hem sagiyorum benimde sag gögsüm sola göre daha az süt cikio sagimda belki emzirme pozisyonunda zorlaniyosundr yada bebek sol gögsünü emmekte zorlaniyodur…
ben kizimda herseyi denedim emmedi dogdugunda emmeyi beceremedi kilo alcagi yerde veriyodu doktor mamaya gecirdi en sonunda cok arastirdim hipp bio pre kullandim kullandim icerik olarak en iyisi o tüekiyede varmi bilmiyorum